Шановні покупці інтернет магазину «Канцмарт»!

Повернення придбаних в інтернет-магазині товарів здійснюється у випадках і згідно з умовами, регламентованими Законом України про захист прав споживачів. Наш магазин завжди і на 100% виконує свої гарантійні зобов'язання згідно законодавства України. Ми ведемо постійну роботу з постачальниками і виробниками з метою мінімізації випадків отримання Вами товарів з можливими заводськими дефектами. Крім того, при складанні замовлень нашими працівниками проводиться візуальний огляд на предмет комплектності та відсутність дефектів в відвантажуються товари. Також нами ведеться відео фіксація процесу комплектації вашого замовлення - тому в разі необхідності ми завжди зможемо «по гарячому» перевірити можливу проблемну ситуацію. При упаковці посилок нами враховуються також особливості транспортування, наприклад, крихкий товар ми пакуємо спеціальним чином, що мерзнуть товари ми не відправляємо в сильні холоди і т.п.

Оскільки ми не є виробниками товарів, то деякі дефекти, на жаль, ми не в змозі виявити в процесі складання посилки - наприклад, товар упакований в блістерну або вакуумну упаковку. А заводський дефект може виявитися вже в процесі експлуатації. У таких випадках ми, звичайно ж, стаємо на бік покупця і беремо на себе всі витрати по заміні дефектних товарів і клопоти по врегулюванню цього повернення з виробником або дистриб'ютором. Якщо ж Ви вирішили повернути товар належної якості, який не підійшов Вам своєю формою, кольором та іншими індивідуальними характеристиками - то Ви можете це зробити протягом 14 днів з дня покупки - в такому випадку наш інтернет магазин гарантує Вам 100% повернення оплачених коштів, за вирахуванням витрат на його транспортування до Вас і назад. Але тут є умова, що такий товар не повинен бути у використанні, зобов'язаний зберегти свій товарний вигляд і заводську упаковку!


Отже, у разі повернення товару вам необхідно:

Зв'язатися з нами за телефонами

та проінформувати менеджерів про намір зробити повернення, по можливості надіслати електронною поштою kancmart.com.ua@gmail.com або Viber (066) 200-93-45 фотографії дефектного товару;
Вислати на електронну пошту
kancmart.com.ua@gmail.com заповнену заяву на повернення товару із зазначенням в ньому номера замовлення, причини повернення, переліком товару, що повертається і його вартістю, вашими реквізитами банківської карти або рахунки для повернення грошових коштів;
Товар, який Ви бажаєте повернути, а також оригінал заяви необхідно відправити за наступними реквізитами: г. Одесса, Нова пошта, склад № 3 організація-одержувач: Клёван Юрій Миколайович тел. (066) 200-93-45.

Увага! Процедура повернення коштів може бути почата тільки після фактичного отримання на наш склад товару, що повертається і оригіналу заяви про повернення і займає в середньому не більше 5 робочих днів з моменту отримання повернення на наш склад.

Звертаємо вашу увагу, що в даний час повернення грошових коштів за товари можливий тільки банківським переказом на рахунок фізичної особи або підприємства в відділенні банку. Повернення грошей готівкою не допускається.


Ми рекомендуємо

При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти в пункті видачі. Більшість дефектів виникають з вини перевізника! Якщо пошкоджена упаковка посилки - перевірте на місці відсутність транпортіровочних дефектів на самому товарі. У разі виявлення дефектів - складайте акт дефектації зі співробітником Нової пошти. Оскільки посилка страхується на 100% її вартості - Нова Пошта зобов'язана вам компенсувати вартість пошкоджених товарів.

У разі виявлення дефектів, не пов'язаних з транспортуванням, наприклад, заводський брак, обов'язково зв'яжіться з нами і дійте згідно вищевикладених інструкцій!

Пам'ятайте, ми зацікавлені, щоб Ви залишилися задоволені співпрацею з нашим інтернет-магазином і докладаємо для цього максимум зусиль!